Egy újabb regény próbálkozás

március 23, 2018

Névtelen 151.png

Hosszú ideje először, számomra mostanában ismeretlen, nyugalom szállt meg. Újra begubóztam a szobámba és ha csak, nem a kutyát kellett levinni sétálni, ki se tettem a lábam onnan. Nem sokkal ezután, pedig újból üdvözölhettem a visszatérő vágyat az írásra, és most nem arról az írásról beszélek amit itt művelek, vagy legalábbis próbálkozok művelni. Hanem arról amikor hirtelen kipattan egy ötlet a fejemből, gyökeret ver és mire észbe kapok már egy teljes történet vázlata, világa és cselekménye bontakozik ki belőle. Amennyire imádom a fantáziám amiért ilyenekkel tud meglepni, annyira utálom is mert az időzítése majdnem mindig borzalmas. De akár egy akaratos kisgyereket, ezt se tudom lerázni magamról és addig nem tágít amíg papírra nem vetem, vagy esetemben le nem gépelem ezt az ötletet. Így történt hát, hogy isten tudja hányadszorra, ismét visszatértem a wattpadra és nekifogtam a harmadik regény próbálkozásomnak is. Ezúttal, pont mint a legelsőnél a zsánere ennek is romantikus lett, bár "A tökéletes figyelemelterelés" írásakor 15 éves voltam és még koránt sem volt kiforrott írói stílusom, na persze nem állítom, hogy most lenne de így, öt évvel később kicsit tapasztaltabban futottam neki *A vonzás törvényének, ami tipikus New Adult kategóriáját tekintve. De nem szeretném ha minden téren klisés lenne. Életképes karaktereket szeretnék írni igazi célokkal, igazi vágyakkal és hiteles múlttal ami igen is kihat a jelenükre nem csak azért írtam le azokat a tragédiákat mert azt akartam, hogy sok dráma legyen benne és az olvasók szeressék a karaktert. Az erotikus vonalat is szeretném belevinni amitől egy kicsit tartok, mert bár olvasni imádom az ilyet, és most már tapasztalattal is rendelkezek ezen a téren, (nem úgy mint öt évvel ezelőtt, akkor próbálkozni se mertem ilyesmi leírásával) még mindig szégyenlős kislánnyá változok ha a szexről kell írnom. A jó hír, hogy készen állok rá, hogy változtassak ezen, és tovább fejlődjek.
* A történet címére kattintva tudjátok elolvasni az eddig feltöltött fejezeteket wattpadon. Aki esetleg nem ismerné, a wattpad egy olyan felület ahol többnyire "írópalánták" osztják meg a regénypróbálkozásaikat. Ezeket csak úgy tudjátok elolvasni ha regisztráltok az oldalra. Ettől még nem kell feltöltenetek nektek semmit. Csak tudtok szavazni, (csillagozni) és kommentelni amit, ha elolvassátok a részeket és van róla véleményetek szívesen olvasnék. Mint minden író én is éhezem a olvasói visszajelzésre. Persze, ha nincs kedvetek regisztrálni itt is elolvashatjátok a részeket ide kattintva.

0 megjegyzés