Keserédes pillanatok egyike

július 14, 2018


Fura érzés mikor valamire ezer éve vágysz, és arról álmodozol, hogy a tiéd lesz egy szép napon, majd mikor ez a nap elérkezik a várt katarzis helyett keserédes pillanatban találod magad. Ez történt ma velem mikor is két és fél év várakozás után megvettem az első laptopom. Hogy miért? Talán az lehet az oka, hogy egyáltalán nem így képzeltem a laptop tulajdonossá válásom. Nem ajándékként kaptam mint ahogy két és fél évvel ezelőtt történt volna, ha minden a terv szerint alakul, és minta egyetemista válik belőlem. Ezért megkellet dolgoznom. De hát nem ez az első dolog amit teljesen a saját fizetésemből vettem. Ott volt a telefonom tavaly. Annak a vásárlása még izgalommal töltött el. Talán van egy ár limit ami felett már a vásárlás számomra inkább egy komoly döntés meghozatalát igénylő teherré válik. Vagy a telefonomnál még nem igazán érdekelt, mert "könnyen" megkeresett diák munka pénz volt. Akkor még nem foglalkoztattak az olyan problémák, hogy el kellene kezdenem spórolni, hogy egyszer saját lakást vehessek, és jogosítvány is kellene, na meg a tanfolyam ára amit elakarok kezdeni se alacsony. Én meg laptopot veszek mikor van saját gépem. Igaz alig működik, de működik szóval nem is volt szükséges vásárlás mint annak idején a telefonom, mikor az előző felmondta a szolgálatot.  
Ennek ellenére elképesztően boldog vagyok, hogy megvehettem mert még is csak egy álmom teljesült. Csak picit más érzés mikor saját magad váltod valóra az álmaid. Úgy is hozzá kell szoknom mert más nem fogja, és ez így van jól. Most, hogy ezt megírtam muszáj kicsit arról is ömlengenem milyen jó érzés laptopról blogolni. Persze korábban apukám laptopjáról írtam párszor de ez még is az enyém és már annyit fantáziáltam arról, hogy eljön ez a pillanat. Ez határozottan olyan jó dolog mint ahogy képzeltem, ha nem jobb.
És végül egy pár sort írnék a zenéről is amit most kép helyett tettem be. Nem feltétlen illik a bejegyzés témájához csak egyszerűen muszáj volt kitennem mert imádom. Nagyon ritkán esek szerelembe magyar zenével de most határozottan megtörtént. Mind a szövege, mind a dallama tökéletes.

1 megjegyzés

  1. Szia! :)
    Nagyon jó és aranyos lett a story a zenét pedig mióta kijött imádom! Megunhatatlan!

    VálaszTörlés